Χαίρετε όμοιοι !!!

Για τους ανεγκέφαλους ανθέλληνες που μας λένε, πως οι Θεοί μας έχουν …ανατολίτικη προέλευση…Ότι, και καλά, εμείς, όταν όλοι οι άλλοι λαοί είχαν τους δικούς τους θεούς, είμασταν τόσο πίσω, που “εισαγάγαμε” ξένους θεούς .

ΤΙ ΝΑ “ΠΑΡΕΙΣ” ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ , ΠΟΥ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΣΚΑΡΦΑΛΩΝΑΝ ΑΚΟΜΗ ΣΤΑ ΔΕΝΤΡΑ , ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΣΕΡΝΟΝΤΑΝ ΑΚΟΜΗ ΣΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΜΑΝΑ ΓΑΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΝ ΩΣ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ , ΟΤΑΝ ΕΜΕΙΣ ΕΙΧΑΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΦΗ !

“Κατά την κλασική αρχαιότητα υπήρχαν Ιστορικοί , όπως ο Ελλάνικος (5αι.), ο Δαμάστης (5αι.) και ο Φερεκύδης (6αι.), οι οποίοι ανήγαγαν την γενεαλογική καταγωγή του Ομήρου εις τον Ορφέα .” Πρόκλος Χρηστομάθεια (Ομήρου Χρόνοι, βίος).

Στον μέγα θεολόγο και μύστη Ορφέα, ο οποίος προηγείται του Ομήρου κατά έντεκα γενιές…

Εὐριπίδης., Ἂλκηστις, στίχ . 967: « …ἐγὼ καὶ διὰ μούσας καὶ μετάρσιος ἦιξα͵ καὶ πλείστων ἁψάμενος λόγων κρεῖσσονοὐδὲν Ἀνάγκας ηὗρον οὐδέ τι φάρμακον Θρήισσαις ἐν σανίσιν͵ τὰς Ὀρφεία κατέγραψεν γῆρυς͵ οὐδ΄ ὅσαΦοῖβος Ἀσκληπιάδαις ἔδωκε φάρμακα πολυπόνοις ἀντιτεμὼν βροτοῖσιν».

Η ύπαρξη του Ελληνικού γραπτού λόγου αποδεικνύεται και από την αναφορά στην ιδιαίτερη αυτή μαγική φωνή του Ορφέα , του λόγου του δηλαδη, όπως επισημαίνει ο τραγικός χορός

στην “Άλκηστη” , όπου Η ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΟΡΦΕΑ ΕΓΡΑΨΕ ΙΑΤΡΕΙΕΣ ΤΟΥ ΣΤΙΣ ΘΡΑΚΙΚΕΣ ΣΑΝΙΔΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΘΕΡΑΠΕΥΣΕΙ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΑΝΑΓΚΗ !!!

Ανάρτησα χτες ένα άρθρο για την θεά Αφροδίτη…Εαν ρίξετε μια ματιά στις σχετικές ιστοσελίδες, θα διαπιστώσετε πως ελάχιστες είναι αυτές, που δεν διατυμπανίζουν πως ήταν “εισαγόμενη από Ανατολή θεά”…

Τα ίδια λένε και για τον Διόνυσο , όπως μάλιστα και για άλλους γηγενείς θεούς μας….

Δείτε, παρακαλώ, τι λέει το «Νεότερο Εγκυκλοπαιδικό Λεξικό Ηλίου» για τον θεό Διόνυσο :

<<Διάφοροι κατά καιρούς σχολιασταί και τον Διόνυσον ακόμη είχαν πολιτογραφήσει Ανατολίτη.

Αιφνιδιάστηκαν όμως και εξεπλάγησαν οι καταστροφείς της αλήθειας ,( !!!) όταν ο Ventris και ο Chadwikc βρήκαν και ανέγνωσαν στις …ΠΙΝΑΚΊΔΕΣ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΙΚΉΣ ΓΡΑΦΉΣ Β’ !!!…..

το όνομά του , καθώς και τα ονόματα και άλλων Θεών , που απεδείκνυε ότι η παράδοσις του Διονύσου είχε ΠΑΝΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΕΛΕΥΣΙΝ

και προέδιδε εποχή , κατά την οποίαν οι ΥΠΟΤΙΘΈΜΕΝΟΙ ΩΣ ΠΑΛΑΙΌΤΕΡΟΙ ΤΩΝ ΕΛΛΉΝΩΝ ΛΑΟΊ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΉΣ , τους οποίους διάφοροι νεότεροι ξένοι , δήθεν ειδικοί , ενεφάνιζον ως διδασκάλους των Ελλήνων , ΔΕΝ ΕΊΧΑΝ ΕΜΦΑΝΙΣΘΉ ΑΚΌΜΗ ΕΙΣ ΤΟΝ ΠΡΟΣΚΉΝΙΟΝ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΊΑΣ ΩΣ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΈΝΟΙ ΛΑΟΊ .

Η λατρεία , λοιπόν , του Διονύσου ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΩΡΟ σε όλες τις αρχαίες χώρες της Ανατολής και του Νότου.

Και, φυσικά , ΑΝ ο Διόνυσος ΕΝΕΦΑΝΙΣΘΗ ΑΡΧΙΚΩΣ στην Ανατολή ή την Αίγυπτο , ουδεμία έννοια θα είχε η παράδοσις ότι εξεστράτευσε στην Αίγυπτο και στις Ινδίες , ΕΑΝ ΚΑΤΗΓΕΤΟ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ >>.

Στην 1η φωτογραφία της ανάρτησης βλέπετε το άγαλμα του Διονύσου με την ιέρειά του, το οποίο είναι ρωμαϊκό αντίγραφο του 2ου αιώνα , όταν είχε επέλθει πλέον το χάος και η χυδαιότητα, που έφεραν την καταστροφή των έργων τέχνης των προγόνων μας , από το πρωτότυπο του 4ου αιώνα της Ελληνικής λατρεμένης μου Αρχαιότητας !

Το υπέροχο αυτό έργο τέχνης, βεβαίως και δεν βρίσκεται στην Ελλάδα, όπου ούτως ή άλλως , σαν άγαλμα Έλληνα θεού, δεν αποτελεί ιδιαίτερη αξία για τους νεοέλληνες, αλλά κοσμεί την αίθουσα του Ερμιτάζ της Ρωσίας.

Ένα ακόμη εξαίσιο άγαλμα θεού και ιέρειας , όπου φαίνεται και το μέγεθός του , είναι και αυτό ρωμαϊκό αντίγραφο της εποχής του Αυγούστου ,ενός ελληνικού πρωτοτύπου του 4ου αιώνα της αρχαιότητας.

ΜΑΙΑ ΤΣΕΠΟΥΛΙΔΟΥ