<<ΚΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΌΣ ΠΡΌΣΦΥΓΑΣ ΉΤΑΝ>>…ακούγεται όλο και πιο συχνά από τους “ποιμένες”…της ορθοδοξίας .
Λάθος διατύπωση! Να λένε τα πράγματα με το όνομά τους! Λαθροεισβολέας ήταν !
Ο ΔΊΑΣ …ΌΜΩΣ…ΕΊΝΑΙ …ΈΛΛΗΝΑΣ !!!!!
ΠΑΝΕΛΛΉΝΙΟΣ ΔΊΑΣ…
Έτσι των αποκαλούσαν οι πρόγονοί μας !!! Σπορά θεών, δεν είμαστε, άλλωστε; Κάποιοι πολύ μεγάλοι άντρες , που έζησαν στα ιερά τούτα χώματα πριν από μας ,το είχαν πει με μεγάλη βεβαιότητα! Σε σένα, μικρέ έλληνα , μένει ή να το δέχεσαι ή να το απορρίπτεις…
Οι πρόγονοί σου είχαν συνδέσει όλη τους την ζωή με τους θεούς και τους ήρωες του έθνους . Νόμοι απαράβατοι, που τηρούνταν με θρησκευτική ευλάβεια, ήταν δοσμένοι σ’αυτούς από τον Δία!
Άσχετα αν το πιστεύεις εσύ σήμερα…
Σημασία έχει, τι πίστευαν εκείνοι τότε !!!
Από την Κρήτη με τον βασιλιά Μίνωα , που πρώτος τους εφάρμοσε ,μέχρι την Σπάρτη , που τους μετέφερε ο σοφός Λυκούργος , την Αθήνα και άλλες μεγάλες και μικρές πόλεις.
Ένας από τους πιο σεβαστούς και απαράβατους νόμους, ήταν ο νόμος του Ξένιου Δία!!!
<<Οι Σπαρτιάτες ήταν ξείνοισι ἀπρόσμικτοι>>
μας λέει ο Ηρόδοτος (στην Ιστορίαι ( Κλειώ», 65)…..
Οι σύγχρονοί δημαγωγοί , εκμεταλλευόμενοι την αμάθεια του σημερινού ….αίλυνα ,… προσπαθούν να θολώσουν το ήδη θολωμένο μυαλό του, με τα ψευδοεπιχειρήματα για τους κανόνες φιλοξενίας, που επιβάλλονταν στην εποχή, που η Ελλάδα ήταν ακόμα…Ελλάδα!!! Και που οι Έλληνες προστάτευαν τις φυλές τους από κάθε λογής προσμίξεις!
<<Στην Σπάρτη υπήρχε νόμος περί «ξενηλασίας>> διαβάζουμε τον Ξενοφώντος στην «Λακεδαιμονίων Πολιτεία»….
Η ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΑΥΤΟΎ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ , ΠΕΡΙ ΞΕΝΗΛΑΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΕΙΣΒΟΛΗ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ!
Ο θεσμός της φιλοξενίας , στον οποίον αναφέρονται οι δήθεν “ανθρωπιστές” και “αντιρατσιστές” ως επιχείρημα για την ελληνική αντίληψη περί ανθρωπισμού και φιλοξενίας, στην αρχαία Ελλάδα, ήταν ιερός και προστατεύονταν από τον ΞΕΝΙΟ ΔΙΑ…. Ο όρος «Ξενία» ή «Φιλο-Ξενία» αναφέρονταν όμως μόνον για Έλληνες και Μέτοικους και όχι για Αλλοδαπούς (οι προερχόμενοι από «Άλλη- Δά, όπου Δα είναι η Γη, κατά το πάτρια-δα =Πατρίδα»).Οι αλλόφυλοι, προσδιορίζονταν με τον πασίγνωστο περιφρονητικό όρο «βάρβαροι». Συνήθως ξένοι σε μία πόλη θεωρούνταν οι έμποροι, οι αγγελιοφόροι, οι επισκέπτες λόγω θρησκευτικών εορτών, αθλητικών, μουσικών και ποιητικών αγώνων, θεατρικών παραστάσεων, φιλοσοφικών συναντήσεων κλπ. ‘Ολοι τους όμως Ελληνικής καταγωγής. Υπεύθυνοι επί της υποδοχής της φροντίδας αλλά και της αποπομπής των ξένων, ήταν οι «ΠΡΌΞΕΝΟΙ», εξ ου και ο θεσμός της ΠΡΟΞΕΝΊΑΣ.
Κάτι που επιβεβαιώνει πως φιλοξενία παρείχαν οι Έλληνες μόνο στους Έλληνες, είναι η διαμάχη μεταξύ του Σκύθη Ανάχαρση που έφτασε στην Αθήνα και ζητούσε από το Σόλωνα να τον φιλοξενήσει. Ο Σόλων αρνήθηκε, γιατί δεν ήταν Έλληνας. Όταν όμως ο Ανάχαρσης απέδειξε πως η μητέρα του ήταν Ελληνίδα, ο Σόλων υποχώρησε στην αξίωσή του (Διογ. Λαέρτιος Βίοι Φιλοσόφων Α΄101-1102).
Στην Ελλάδα των προγόνων μας, ο ξένος σαν έννοια ταυτίζεται μεν με τον άγνωστο, όχι όμως με τον άνθρωπο απο άλλη χώρα. ΑΛΛΆ ΜΕ ΑΥΤΌΝ,ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΊΧΕΙ ΣΤΟΝ ΊΔΙΟ ΑΥΤΟ ΘΕΣΜΌ!!!
Η βασική αρχή στην οποία λειτουργούσε ο θεσμός είναι ο ΑΜΟΙΒΑΊΟΣ ΣΕΒΑΣΜΌΣ ΜΕΤΑΞΎ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΎΟ ΜΕΡΏΝ!!! Ο Οικοδεσπότης πρέπει να είναι φιλόξενος και οι σωστοί τρόποι επιβάλλουν να μην πιέσει με ερωτήσεις, ούτε να ζητηθούν εξηγήσεις από τον φιλοξενούμενο, μέχρι αυτός να φάει και να καλύψει τέτοιες βασικές ανάγκες του κατά την φιλοξενία. Ο σεβασμός από την μεριά του φιλοξενούμενου επιβάλει ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΒΆΡΟΣ ΣΤΟΝ ΟΙΚΟΔΕΣΠΌΤΗ ΤΟΥ και …ΝΑ ΣΕΒΑΣΤΕΊ ΤΟΝ ΟΊΚΟ ΤΟΥ!!!
ΟΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΆΣΤΕΣ , ΠΟΥ ΉΡΘΑΝ ΑΠΡΌΣΚΛΗΤΟΙ ΣΤΗΝ ΧΏΡΑ,ΠΑΡΆ ΤΗΝ ΆΘΛΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΌΤΗΤΑ,ΠΟΥ ΔΙΑΝΉΟΥΝ ΟΙ ΊΔΙΟΙ,ΟΙ ΈΛΛΗΝΕΣ, ΜΌΝΟ ΣΕΒΑΣΜΌ ΚΑΙ ΕΥΓΝΩΜΟΣΎΝΗ ΔΕΝ ΔΕΊΧΝΟΥΝ!!!
ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΘΈΣΕΙΣ ΑΥΤΏΝ,ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΜΈΝΟΙ ΤΏΡΑ ΣΤΑ ΣΎΝΟΡΆ ΜΑΣ, ΔΕΝ ΑΦΉΝΟΥΝ ΚΑΝΈΝΑ ΕΝΔΕΧΌΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΙΣ “ΕΙΡΗΝΙΚΈΣ” ΤΟΥΣ ΔΙΑΘΈΣΕΙΣ!
Οι αρχαίοι μας πρόγονοι όμως είχαν και αλλους νόμους!
ΕΚΤΟΣ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ “ΞΕΝΊΑ” ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΡΑΞΗ ΙΕΡΗ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΤΗ,ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΙ Η “ΞΕΝΗΛΑΣΙΑ”! ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΣΗΣ ΙΕΡΗ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΤΗ !
Η Ξενηλασία ήταν θεσμός, που δεν υπήρχε μόνο στη Σπάρτη, αλλά και στη δωρική Κρήτη και απαγόρευε τη φιλοξενία ξένων στην πόλη χωρίς την ειδική άδεια των αρχών. Και, εννοείται, σε όλες τις άλλες πόλεις των Ελλήνων.
Η απέλαση δηλαδή των ξένων εκείνων, που εισέρχονταν στην Πόλη-Κράτος κρυφά ή εκείνων που έκαναν κατάχρηση της φιλοξενίας υπερβαίνοντας τον χρόνο παραμονής, ή και εκείνων που δεν σέβονταν τα ήθη της πόλεως που τους φιλοξενούσε!!!
ΚΆΤΙ ΤΟ ΟΠΟΊΟ ΣΥΜΒΑΊΝΕΙ ΕΔΏ ΚΑΙ ΠΟΛΛΆ ΧΡΌΝΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΊΔΑ ΜΑΣ !!!!
Οι αμέτρητες ορδές των λαθρομεταναστών εισβάλλουν παρανόμως στην χώρα μας ,εξ ου και ο όρος “λάθρο”-κρυφά.
ΒΕΒΑΙΑΩΣ, ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΠΙΘΥΜΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ Σ’ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΘΥΜΑΤΑ ΠΟΛΕΜΟΥ. ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΝΑ ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΥΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΦΡΙΚΗΣ.
Η παιδεία τής Ελλάδος έχει αλλοιωθεί και οδεύει προς τον παντελή αφανισμό. Η ελληνική αρχαιότητα έχει σταλεί στον κάλαθο των αχρήστων από το ψευτορωμέϊκο. Ο Ηράκλειτος είναι «φασιστας», διότι είχε πει πως για τούς Έλληνες ο πόλεμος είναι πατήρ των πάντων. Διότι θα αφυπνιστούν οι Έλληνες και θα μάθουν πως προκειμένου να σκλαβωθούμε και να αφομοιωθούμε από τούς εχθρούς μας, είναι επιβαλλόμενο και ζωτικό να κάνουμε πόλεμο ιερό. Ο Θεμιστοκλής είναι «απαράδεκτος», διότι έδειξε τον δανεισμό ως σκληρή μορφή σκλαβιάς.
Ο Ηρόδοτος επίσης συγκαταλέγεται στις απαγορευμένες αναφορές μέσα στο κατοχικό ψευτορωμέϊκο, αφού προσδιόρισε επακριβώς τον ορισμό τού Έλληνα με γνώμονα το ελληνικό αίμα, την ελληνική φυλή, την ελληνική γλώσσα, την ελληνική θρησκεία και τον ελληνικό πολιτισμό.
Ο Αριστοτέλης είναι κι αυτός «ρατσιστής», διότι είπε πως οι Έλληνες άρχουν και δεν άρχονται υπό των βαρβάρων…
Οι Έλληνες δεν πρέπει να θυμούνται, πως πας μη Έλλην εστί βάρβαρος, διότι πρέπει να εξομοιωθεί ο πολιτισμός μας με τις παντελώς άγνωστες και εχθρικές ορδές των εισβολέων…
Η ΔΕ ΞΕΝΗΛΑΣΙΑ , ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ ΔΙΑ ΕΞΟΝΤΩΣΕΩΣ…
ΟΙ ΔΕ ΛΈΞΕΙΣ, ΠΟΥ ΣΧΕΤΊΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ Ε.Θ.Ν.Ο.Σ. ΑΠΌΚΤΗΣΑΝ ΕΝΤΕΛΏΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΌ ΧΑΡΑΚΤΉΡΑ…
ΚΑΙ ΓΊΝΑΜΕ ΞΑΦΝΙΚΆ ΌΛΟΙ ΜΑΣ …ΦΑΣΊΣΤΕΣ…ΡΑΤΣΙΣΤΈΣ…ΕΘΝΙΚΙΣΤΈΣ…ΞΕΝΟΦΟΒΙΚΟΊ…
Μάια Τσεπουλίδου
Πρόσφατα σχόλια